عنوان سال 1402

اوقات شرعی

با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و به همت شورای هیئات مذهبی، کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی با حضور نمایندگان بیش از ۳۰ هیئت مذهبی منطقه ۴ شهرستان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و به همت شورای هیئات مذهبی کارگاه آموزشی ارتقاء دانش و مهارت مدیریت فرهنگی با حضور نمایندگان بیش از ۳۰ هیئت مذهبی منطقه ۴ شهرستان اصفهان در سالن اجتماعات باغ غدیر برگزار شد.

در این دوره که با حضور نمایندگان بیش از ۳۰ هیئت مذهبی منطقه ۴ شهرستان اصفهان در سالن اجتماعات باغ غدیر واقع در منطقه ۴ شهرداری اصفهان برگزار شد موضوعاتی در ارتباط با مباحث مدیریت فرهنگی، ایجاد ساختار و فرایند در فعالیت های فرهنگی در هیئات مذهبی، نقش مهم و مؤثر روابط عمومی در امور فرهنگی و آشنایی با آسیب های فضای مجازی در بیا اقشار جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان توسط دکتر شاه نوروزی و حجت‌الاسلام بیرانوند تدریس شد.

محمدجواد تباشیری مسئول آموزش شورای هیئات مذهبی شهرستان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از شروع کارگاه های آموزشی در راستای توجه و اهمیت به مقوله آموزش و ارتقاء سطح دانش مسئولان هیئات مذهبی به استمرار چنین دوره هایی تاکید کرد و حمایت سازمان ها و نهادهای فرهنگی در برگزاری دوره های این چنینی را خواستار شد.

شایان ذکر است در پایان کارگاه آموزشی و پس از تکمیل فرایند کلاس های آموزشی این عزیزان از سوی واحد آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی