عنوان سال 1402

اوقات شرعی

نشست تعالی مدیران استان و شهرستان های اصفهان و با حضور خانواده های امامان روستا و محله در اردوگاه شهید احمد کاظمی نجف آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان، نشست یک روزه تعالی مدیران استان و شهرستان های اصفهان با حضور خانواده های امامان روستا و محله با حضور بیش از ۱۴۰ نفر در اردوگاه شهید احمد کاظمی نجف آباد برگزار شد.

در این نشست که با هدف تعالی و ارتقا دانش و تجربه مدیران استان و شهرستان و امامان روستا و محله برگزار شد حجت‌الاسلام مجتبی رضایی راهیار منطقه ای بنیاد هدایت در استانهای اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری به توضیحاتی در خصوص برنامه ها و طرح های ایام پیش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه پیشنهاداتی در خصوص چگونگی برپایی برنامه های ایام فاطمیه و برگزاری محافل مختلف فرهنگی به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح شدو در ادامه و با توجه به لزوم ترویج و مهم دانستن گفتمان سازی جمعیت پیرامون تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مناطق استان مسائلی در این رابطه بیان شد و حضار نظرات خود را بیان کردند و به گفتگو پرداختند

در ادامه این نشست برای همسران روحانیون خانم منصوری در مبحثی کارگاهی سرفصل های ارتباط مؤثر را تدریس و در ادامه نشست هر یک از مدیران شهرستانها و امامان روستا دیدگاهها و نظرات خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر مناسبت های مذهبی پیش رو و ایام شهادت حضرت زهرا(س) مطرح کردند.

هم چنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه اقلام فرهنگی و کتاب برای همسران و فرزندان روسای شهرستانها برپا بود و کارگاه اختصاصی ارتباطی در جذب مخاطب برای همسران امام روستا و محله (شریکه الامام) برگزار شد.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی