عنوان سال 1402

اوقات شرعی

به همت مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی جلسه برگزاری «همایش عظیم دختران حاج قاسم سلیمانی» در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جلسه برگزاری همایش دختران حاج قاسم با حضور بیش از ۳۵ نفر از اعضاء کانون‌های فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

در این نشست، اعضاء حاضر در ارتباط با نحوه برگزاری این همایش به بحث و تبادل نظر پرداختند و طرح و نظرهای خود را پیرامون برپایی مطلوب و اثر بخش این همایش در ایام شهادت حضرت زهرا(س) بیان کردند.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام مهدی امینی «دبیر کانون‌های فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان» که یک (تشکل میانی و مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) است؛ ضمن جمع بندی مباحث و مطالب بیان شده در جلسه، از برگزاری این همایش در روز چهارشنبه ۱۵ دیماه ساعت سه بعد از ظهر در محل گلستان شهدای اصفهان خبر داد.
شایان ذکر است؛ در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی، شعر خوانی شاعران آیینی، مداحی و قرعه کشی بین دختران و ماداران آنها اجرا می‌شود و در پایان نیز تعداد ۱۱۰ نفر از برگزیدگان این همایش بر سر مزار شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان اعزام می‌شوند و با او و اهداف و آرمان هان آن شهید و مکتب بجای گذاشته از خود تجدید میثاق می‌کنند.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی