عنوان سال 1402

اوقات شرعی

مراسم تجلیل از پدر شهید احمد رضا آقا بابا گلی و مداح و پیر غلام اهل بیت و منتخب کنگره مداحان در سال ۸۸ در حسینیه هیئت قدس حسینی چهارسوق اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مراسم تجلیل از پدر شهید احمد رضا آقا بابا گلی و مداح و پیر غلام اهل بیت(ع) و منتخب کنگره مداحان در سال ۸۸ در حسینیه هیئت قدس حسینی چهارسوق اصفهان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این همایش «سردار مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) قدردانی و پاس داشت از پیرغلام حاج مهدی آقا بابا گلی را در زمان حیاتش ستودنی دانست و گفت: وظیفه همه ماست که از خادمان اهل بیت(ع) و پیرغلامان حسینی قدردانی کنیم و این تجلیل ها باید همیشگی باشد و نسل امروز هرچه از دستگاه امام حسین (ع) دارد بواسطه وجود همین پیش کسوتان و پیر غلامان حسینی است.

وی در ادامه با تجلیل از فعالیت های این پیرغلام حسینی طی ۵۰ سال گذشته گفت: این خادم و پیرغلام حسینی در عرصه و میدان هنر و رسانه حقیقت ابا عبدالله الحسین (ع) و فداکاری های او و همرزمانش را بیان می‌کند و در در طی این سالیان پر برکت همواره در جهت رضای خدا و با نیتی خالص فعالیت خود را ادامه داده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در ادامه بیان کرد: امام حسین (ع) به سبب ایثار و فداکاری در راه اسلام و خداوند دارای جایگاهی ویژه نزد پروردگار بوده و خداوند مهر و محبت حضرت سید الشهدا (ع) را در دل مردم قرار داده است و کسانی که فعالیت خود را در راه حفظ ارزش های عاشورا و مناسبت های مذهبی به کار گرفته اند مطمئنا مورد مهر و محبت اهل بیت(ع) قرار خواهند گرفت.

در این مراسم نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی، هیئات مذهبی، مردم شهید پرور اصفهان و عزاداران حسینی هیئت قدس حسینی منطقه چهارسوق اصفهان، مسعود احمدی نیا مدیرکل بنیاد شهید، رسول میرباقری نایب رئیس کانون مداحان استان و عضو شورای شهر و حجت‌الاسلام ابطحی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، دکتر فولادگر نماینده مجلس در ادوار گذشته حضور داشتند.

شایان ذکر است حاج مهدی آقا بابا گلی مداح و پیرغلام اهل بیت(ع)، پدر شهید احمد رضا آقا بابا گلی و عموی سردار شهید رضا آقا بابا گلی، پیر غلامی با سن پر برکت ۸۰ساله و منتخب کنگره مداحان در سال ۸۸ است.

تاریخ آخرین بروز رسانی سایت :05 11 2023 .

اظلاعیه ها و لینک های مهم

 سازمان تبلیغات اسلامی